-->

3 Mart 2017 Cuma

Aloe Vera mı? O da neymiş?

 

Son 5-6 yıldır çok sıkı Aloe Vera kullanıcısıyım. Özellikle yüz temizleme sabunu, peeling ve dudak koruyucu kremleri baş ucu ürünlerimdir. 
Son yıllarda yeni keşfim ise LR Health markasının aloe veralı ürünleri oldu ki bir çok markadan çok daha güvenilir ve başarılı olduğunu çok iyi bir kullanıcı olarak söyleyebilirim.

Favori ürünlerimden bir sonraki yazılarımda tek tek bahsediyor olacağım. 

Kullanıcı olmamın dışında üye olarak ürünlerin satışını yapmaya başlama hikayem ise nam-ı değer 'Soran Anne Çiğdem Özdemir' sayesinde oldu. Kendisini Facebook üzerinden takip ediyor ve yazılarını okuyordum. Lr'ın ürünlerinin çok başarılı olması dışında satışını yaparak ek gelir elde edebileceğimizi, iyi bir ekip kurarak evden de çalışmanın mümkün olduğunu, çok fazla mesai saatleri harcamadan, çalışma kurallarını kendimiz belirleyerek  ve en önemlisi ise çocukların ile daha çok zaman geçirebileceğim bir iş fırsatından bahsediyordu. 

Hemen Çiğdem ile iletişime geçtim tabi. Karşımda başarılı bir örnek vardı ki içimden satış yapamasam bile zaten kendim kullanıcıyım, kendim için indirimli ürün alabilirim diyordum. 

Artık bir Lr bağımsız iş ortağıyım ve sizlerde ürün satın almak veya  satışını yaparak aile bütçenize destek olmak isterseniz benimle iletişime geçebilirsiniz

1 yorum:

  1. Hamilelik ürünlerini ve bebeğinize özel ürünleri bebek market'te bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil