-->

1 Şubat 2015 Pazar

Mom's Night Out Türkiye 1 yaşında


Her ayın son Çarşamba günü , her defasında farklı bir konsept ve farklı bir mekanda bir araya gelen, birbirini tanımayan 20-25 kadının katıldığı bu organizasyonlara uzun süredir yer almak istiyordum. 


Mom's Night Out Türkiye kurucusu sevgili Ahu Kahraman Yıldırım  aynı zamanda Etiler Müzik Okulu'nun da sahibi. Belki hatırlayanlar olacaktır geçtiğimiz yıl  Sergen ile bir yılbaşı partisine katıldığımızda kendisi ile tanışma fırsatı bulmuştum. Okulu ile ilgili yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Mom's Night Out'un 1.yaşını kutladığımız bu gecede konsept pijama partisi ve sucuk ekmek olunca keyifli fotoğraflar çıktı ortaya.  Ben çok eğlendim ve güzel şeyler yapmak için uğraşan, harika kadınlar ile tanıştım. 

Fotoğraflar: Müge Tarcan Photography
Pijamalar : Almini Academy






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder