-->

25 Şubat 2016 Perşembe

Doğum Sonrası; Teşekkürler !!!

 













Son yazımda "Ben bir doğurup geleceğim" demiştim ki Eyşan'ın en azından bana bir 10 gün dinlenme süresi tanıyacağını sanmıştım. Yanılmışım. 
Doğum detaylarıma, doğrusu doğum hikayemi yazmak için biraz daha zaman istiyorum, öncelikle kendimden. Fakat yazmak için sabırsızlandığım bir kaç detay var ki her birine ayrı ayrı teşekkürlerimi iletmek isterim. 

Sergen'in aksine doğum sancılarım  akşam saatlerinde başlayınca biz zannettik ki sabaha anca doğum yaparım, fakat jet hızıyla 2 saatte doğum gerçekleşince bizim kadar Acıbadem Maslak Hastanesi'nin nöbetçi doktoru ve hemşireleri de çok şaşırmışlardı. Başta onlara sonrasında ise  doğuma 5 dakika kala bile olsa yetişme çabasını gösteren sevgili doktorum Canan Genim'e ayrıca teşekkürler. 


Bizde bu kadar hızlı olmasını beklemiyorken, evden çıkarken değil de hastaneye gittiğimizde ararız, nasıl olsa sabahı bulur doğum derken, doğum fotoğrafçımızı son dakika aramıştık. Sevgili Müge Tarcan ve eşi Aykut inanılmaz bir hızla doğuma yetiştiler. Açıkcası doğumhanede Necati, Müge'nin birazdan burada olacağını söylediğinde şaşırdığımı gayet net hatırlıyorum. Hem fotoğraf hem de video için ayrı ekipmanları ile gelmişlerdi. 

Müge ile Müzisyen Anne Ahu Kahraman Yıldırım 'ın kurucusu olduğu  Mom's Night Out gecesinde tanışmıştım.  Enerjisi, gülen yüzü sizi kendine çekiyor. İşini severek yaptığı o kadar belli ki bir bahane yaratıp çalışmak istiyorsunuz. Eyşan Elis'in doğum ve yeni doğan çekimlerini gerçekleştirdi ve ortaya harika fotoğraflar çıktı.  Sabırsızla beklediğim doğum videosu en kısa zamanda paylaşacağım... 
http://www.mugetarcan.com 
http://www.mirla.com.tr 






























Hastane odamın dekorasyonu ise sosyal medya aracılığı ile  tanıştığım çok tatlı 2  kız kardeşin sahibi olduğu Elegant Design 'a ait. Tasarımcı olmalarının avantajı ile  alışılagelmişin dışında yarattıkları alternatif dekorasyon önerileri ile gerçekten sizi şaşırtıyorlar. Eyşan yazılı pudra oda kokuları ve çubuklarının yer aldığı hediyeler ve tavşanlı kapı süsümüzü biz çok beğendik. doğuma kadar geçen süreçte harika önerilerde bulunuyorlar ve size sadece seçim yapmak kalıyor ki en zoru sanırım bu kısmı. Gecenin bir yarısında mesaj atmış olsam da sabah saat 9.00'da hastane odamda her şey hazırdı. Ayırdığınız zaman ve özveri için ayrıca teşekkür ederim. 


https://www.instagram.com/elegantedesign











İkramlardan bahsetmeden geçemeyeceğim. Sarıyer Maden'de bir yıla aşkın bir süredir hizmet veren Melekeli'nden geldiler.  Sahibi gıda mühendisi olması sebebiyle gönül rahatlığıyla katkı maddesi olmayan  güvenli gıda tüketebiliyorsunuz. Konunun uzmanı olduklarından da her türlü sorunuza cevap bulabiliyorsunuz. Siparişimizi  hem hastaneye kadar getirerek hem de harika sunum tepsilerinde gönderim yaptıkları için de ayrıca teşekkür ediyorum. 

Yukarıdaki fotoğraf çekildikten sonra geldikleri için burada göremediğiniz  Seher ve Gülşen'in kurabiyeleri ise muhteşemdi. Her zamanki gibi harikaydılar. Ellerine kollarına sağlık. 


Oda kokusu hediyelerimiz haricinde  "Sabunlar Burda" nın sahibi sevgili Sema Cansev'in benim için hazırladığı el emeği, göz nuru mıknatıslı lavanta kokulu keselerimiz ise  buram buram odanın havasını değiştirmeye yetiyordu. Ellerine kollarına sağlık canım ablam.


http://www.sabunlarburda.com 


Gecenin bir yarısı hastaneye geldiğinde beni  odamda göremeyip apartopar doğumhaneye aldıklarını öğrendiklerinde kısa süreli de olsa kötü bir şey oldu  paniğini yaşayan, sonraki günlerde yanımdan hiç ayrılmayan ve elini omzumda hep hissettiğim biricik anneciğim, babacığıma, abiciğime  ne kadar teşekkür etsem az, biliyorum. 


Hastaneye gelerek beni yalnız bırakmayan tüm sevdiklerime teşekkür ederim. 


Sancılarım başladığında benden çok heyecanlanıp eli ayağına dolanan, ikinci kez doğuma girme cesaretini gösteren, elimi bırakmayanıma,kocama, evlatlarımın babasına teşekkürler...  

Bu sefer çok uzun oldu değil mi? İkinci çocuktan sonra duygusallaştım, ona bağlarsınız olur mu?


1 yorum: