-->

23 Nisan 2014 Çarşamba

Ne Çektik Şu Dişlerden?




Diş konusu hepinizin bildiği gibi sıkıntılı bir süreç. 
Bebeklerimizin bu süreçteki  sancısını en aza indirmek için sanırım yapmayacağımız bir şey yoktur.

Sergen'in daha 5 aylıkken tanıştığı  zürafa diş kaşıyıcımız Sophie ile olan deneyimimizi  buradan okuyabilirsiniz. 

Sophie, Sergen için ilk zamanlar çok keyifliydi, fakat sonra sıkılmaya başladı.Zaten sonradan da herşeyin tadına bakabileceğini  ve kaşıma hırsını da bu şekilde halledebileceğini öğrenmiş olacak ki   pek Sophie'ye ihtiyacı olmadığını anladı. 


Bende ne var ne yoksa deniyorum. Aslında bu zamana kadar çıkan 4 dişinin çok zor geçmediğini söyleyebilirim, tabi bizim açımızdan. Bu yazıyı okurken, tam da bu noktada aklınızdan "Sen daha azı dişlerini görmedin" dediğinizi duyar gibiyim. Evet!!! Biliyorum ve bekliyorum...

Doktorumuz bize çok ağrısı olur ise eczanelerde satılan jellerden kullanabileceğimizi önerdi ki ben çok zorlanmadıkça yani azı dişlere kadar almayı düşünmüyorum.

Bu aralar favorim Nuk diş kaşıyıcısı. Aslında daha önce hiç bir yerde görmemiştim. Sergen sabahları uyandığında, o yatağında oynarken bende dişlerimi  fırçalamaya banyodan başlar ve neredeyse evin her yerinde devam ederim.  Onun odasına geldiğimde beni ne zaman görse başlıyor gülmeye, bir-iki gün de değil, her sabah sahnemiz aynı.Hal böyle olunca bende bu ürünü mini bir araştırma sonrasında buldum. 

Şimdi her sabah karşılıklı gülerek diş fırçalıyoruz. Hem dişlerini kaşıyor hemde diş fırçalama alışkanlığını geliştirmiş oluyoruz. 
Sapları kaymıyor bu sebeple çok rahat tutabiliyor. Paket içerisinde çıkan güvenlik halkası da daha ufak bebekler için çubuğu geriye itmesine engel oluyor. 

Bebeğinizin kaşınan dişleri için iyi bir alternatif  diş kaşıyıcı ve fırçalama alışkanlığı için de iyi bir  başlangıç olabilir. 


Bizim diş konusunda yolumuz uzun. Alternatif önerileri olanlar olur ise benimle de paylaşırsa sevinirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder