-->

7 Ocak 2014 Salı

2014'den Beklediklerim...




Sevgili 2014, 


Herkes gibi benim de senden isteklerim var. Talepler biterse bir heyecanı da kalmaz değil mi?  


Bak 2013'e ! Bir çok kişinin aksine, beni gülerek karşıladı. Aşk'ı, sağlığı, asıl mutluluğu getirdi bana. Hasan Sergen'i kucağıma alabilmeyi, anne olabilmeyi nasip etti. 


Olduklarımın yanında her zamankinden daha da şükretmeyi öğretti. Şükrettikçe, her kafamı kaldırışımda etrafıma daha aydınlık, daha güleryüzle bakabilmemi sağladı. 


Her ne yaşarsak yaşayalım, kafamızın içinde yarattığımız düşünceler, duygularımızın yönünü  belirliyor. Sanmayın ki herşeyi boşverin, umursamayın diyorum. 

Tüm bu olumsuzluklara rağmen, etrafınıza bakın ve aslında güzel olan ne kadar da çok şey olduğunu farkına varın istiyorum. 


Senden ricam daha mutlu ve huzurlu bir yıl bizi bekliyor olsun!!! 


Sevgiler, 


Serra 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder