-->

6 Ocak 2014 Pazartesi

Etiler Müzik Okulu'nda Keyifli Saatler


Doğumdan sonra, Sergen ile rutin günlük gezmelerimiz dışında pek etkinliklere katılmadık. Aslında ben biraz da Sergen'in 6.ayını girmesini bekliyordum 0-6 ay etkinlikler de vardı fakat çok küçük olduğu için katılmak istemedim. 

Tam da 6. aya giriş yapmışken, ben de çok kısa bir zaman sonra işe dönecekten, yılın son günlerinde etkinlik yapmadan, 
parti havasını almadan olmaz dedik ve Etiler Müzik Okulu'nun kostümlü yılbaşı partisine katıldık.

Etiler Müzik Okulu'nun ismini ilk kez Playdate'in 29 Ekim etkinliğinde duymuştum. Sergen daha 4 aylık olmasından dolayı katılamamıştık. Lokasyonunun bize yakın olması, ilgimi çekmiş, yılbaşı partisinin duyurusunu twitter'da gördüğümde hemen geri dönüş yaptım. Sevgili Ahu Kahraman Yıldırım çok hızlı bir şekilde geri dönüş yaptı. Ardından arayıp rezervasyonumuzu yaptırdık. 

Kostüm konusunda biraz talihsiz olduğumu söylemeliyim. Resimlere bakıp, oğluma neden  kostüm giydirmediğimi merak edenler olabilir.  Aslında Unnado'dan beyaz yılbaşı konseptine uygun bir kıyafet siparişi vermiştik, fakat sevgili bakıcı ablamız ilk yıkamadan sonra kostümün rengini ve boyutlarını değiştirmeyi başardığından dolayı giyemedik. Biz de onun yerine en azından noel ruhuna uygun olması için oğluma kırmızı body giydirmeyi tercih ettim. 

Neyse, etkinliğe dönersek; biz o gün yarım saat kadar geç kaldık. Sergen geldiğinden beri zamanında gidebildiğimiz bir yer maalesef olmadı. Artık kimse bizi zamanında beklemesin, herkese söylemiş olalım. 

Biz içeriye girdiğimiz de sanıyorum ki yeni başlıyorlardı. Yaklaşık 15-20 çocuk vardı ve en ufağı Sergen'di. Müzik eşliğinde önce tefler çalındı, sonra davullara vuruldu. Diğer kart hazırlama gibi etkinliklere yaşımız gereği biz katılamadık, fakat o arada müzik aletleri ile ilgilenmeye devam ettik. Sergen içeriye girdiğimiz ilk anda kalabalık ve gürültüden dolayı bir süre etrafı inceledi, sonra bir coştu ki tutana aşk olsun. Şaşkın bakışlar yerini meraklı bakışlara bıraktı. Herşeye dokunmak, tadına bakmak istiyordu. Çocuklar masanın başında yeniyıl kartları hazırlarken biz de bol bol fotoğraf çektik. Bagetlerin, davulların tadına baktık, daha doğrusu bakmadan duramadık. 



 


                           

Bu arada Enes & Bera ikilisi ile tanıştık. Kırmızı papyonları ve yeşil pitikareli gömlekleri ile çok şekerlerdi. Sergen bir ara ayakkabılarını yemeye çalıştı da son anda vazgeçti. Aynı zamanda sevgili Ayşen Ilgın ile tanışma fırsatım oldu. Sonrasında göndermiş olduğu fotoğraflar için kendisine ayrıca teşekkür ediyorum. 




Resimde gördüğünüz Noel Anne ise Sevgili Ahu Kahraman Yıldırım. Kendisi güleryüzü, bitmek bilmez enerjisi, insanı kendisine çeken neşesi ile akılda kaldığı, iz bıraktığı bir gerçek. Hem müzisyen hem de Etiler Müzik Okulu'nun kurucusu. Ahu Hanım'ın enerjisinden mi yoksa çocukların enerjisinden mi bilmiyorum ama bir okuldan çok,  kendinizi eviniz kadar sıcak bir ortamda hissediyorsunuz.

Sergen ilk kez bu aktivitede bu kadar çocuk ile birlikte aynı havayı soludu, oyun oynadı, izledi, zıpladı, coştu, terledi. Eeeee sonunda da nezle oldu. Bu ara çoluk çocuk, yetişkin herkes hasta.... Neyse ki Sergen ateşlenmeden, burun akıntısı ile hafif geçiriyor bu dönemi. Minicik bünyesine bulaşan mikrobu bizimle paylaşmayı da ihmal etmedi, tabiki...

Oradan ayrılır ayrılmaz Sergen arabada hemen uyudu, bayıldı demem daha doğru olacak.



Çocuğunuzun keyifli saatler geçirebileceği, müzik ile eğlenebileceği, yeni arkadaşlar edilenebileceği keyifli bir yer. Daha detaylı bilgiye http://www.etilermuzikokulu.com adresinden ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder